HTML

Restless Madness

Utolsó kommentek

  • revaimat: @gabe76: Nem tudom, hogy ki vagy sajnos. De pontosan Ringkøbing városka küldső kerületében vagyok.... (2013.02.06. 19:23) Dánok és a művészet
  • gabe76: matyi, merre is vagytok pontosan??? (2013.02.06. 18:18) Dánok és a művészet
  • bioKanna: Matyiiii! Annyira 'vonzónak' írod le a helyet h tökre kimennék meglátogatni:) Képeket is rakjál fe... (2013.01.22. 19:26) Dánok és a művészet
  • Benedek Juhász: szevasz! ..sajnálom, hogy elfelejtettem elmenni az osztálytalálkozóra, szívesen beszélgettem volna... (2013.01.14. 16:55) Megérkeztem
  • restlessmadness: tényleg jó volna egy biwakzsák, de van egy olyan sanda gyanúm hogy amennyiben tényleg beszerzünk 2... (2010.03.02. 09:22) Tömjénezés
  • Utolsó 20

Címkék

1. (1) 2 (1) 3 (1) 4 (1) 5 (1) 6 (1) alvás (1) betekintés (1) csajszi (1) csörömpölős (1) dánia (7) életmód (1) előzetes (1) első napok (2) emberek (1) események (2) face (1) film (2) fotó (1) frankfurt (1) humor (1) infinity (1) kaja (1) kép (1) kirándulás (1) kisfilm (2) krakkó (1) magyarok (1) marci (1) matyi (1) megérkezés (1) mégsem (1) mentalitás (2) morrisons (1) művészet (1) nagyfilm (1) parti (1) party (1) poker (1) pozitívumok (1) premier (2) projekt-hét (1) rész (1) skócia (1) skót (5) tanulság (1) tenger (1) túra (4) újra (1) vetítés (2) video (1) videó (5) Címkefelhő

2010.02.25. 17:03 restlessmadness

Hol is tart a film?

Na most elmondom mi van. A videó vágását befejeztem. Készen van. Legyűrtem a vadat. Ami hátravan: a renderelés. (értsd: egy, a legtöbb lejátszó által emészthető formátumba konvertálás) A baj ott van, hogy egyrészt ha minden jól megy, akkor is több nap, mire lerenderelem a filmet, másrészt: bágos a premier. Tehát a program, amivel vágok, mindig tartogat elképzelhetetlen meglepetéseket (mint egy trabant). Legutóbbi élményem ezzel kapcsolatban az, hogy miután végeztem a vágással, összeillesztettem a film egyes részeit, mire szembesülök vele, hogy az egyik nap felét elfelejtette. MENTETTEM, mielőtt bárki letámadna az evidens kérdéssel, nem a mentéssel van gond, inkább a programmal kéne beszélni, mert mentés alatt én is azt értem, hogy a már meglévő adatokat rögzítsük, csak úgy látszik, a premier erről kicsit más nézeteket vall.

Kisfilmmel tehát azért nem haladtam az utóbbi időben, mert a nagyra gyúrtam rá. De lesz még, sőt, azt hiszem mondhatom, hogy pár napon belül!

A vetítés időpontjáról már egyeztetünk, (nem mozival,) és megkockáztatom a kijelentést, hogy 1-2 héten belül le is játszuk!

2 komment

Címkék: premier vetítés kisfilm nagyfilm


A bejegyzés trackback címe:

https://restlessmadness.blog.hu/api/trackback/id/tr801790030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aftermodern · http://aftermodern.hu 2010.02.26. 15:59:38

Na Gott sei dank.

Ha kell egy Canopus Edius Pro 3 kipróbálásra (XP köll alá de lehet hogy 7-en is elmegy) szívesen adok.
Van dobozos belőle, könyv hozzá stb.

Szerintem 5 perc alatt felejted el a premiere szót, ha kipróbálod, velem legalábbis ez volt.

restlessmadness 2010.02.27. 23:29:37

@aftermodern: köszi, már szemezek a Sunyi Vegásszal. De észben tartom, köszi az ajánlatot. Észben.. én... érted?? :D :D Na mindegy.
süti beállítások módosítása