HTML

Restless Madness

Utolsó kommentek

  • revaimat: @gabe76: Nem tudom, hogy ki vagy sajnos. De pontosan Ringkøbing városka küldső kerületében vagyok.... (2013.02.06. 19:23) Dánok és a művészet
  • gabe76: matyi, merre is vagytok pontosan??? (2013.02.06. 18:18) Dánok és a művészet
  • bioKanna: Matyiiii! Annyira 'vonzónak' írod le a helyet h tökre kimennék meglátogatni:) Képeket is rakjál fe... (2013.01.22. 19:26) Dánok és a művészet
  • Benedek Juhász: szevasz! ..sajnálom, hogy elfelejtettem elmenni az osztálytalálkozóra, szívesen beszélgettem volna... (2013.01.14. 16:55) Megérkeztem
  • restlessmadness: tényleg jó volna egy biwakzsák, de van egy olyan sanda gyanúm hogy amennyiben tényleg beszerzünk 2... (2010.03.02. 09:22) Tömjénezés
  • Utolsó 20

Címkék

1. (1) 2 (1) 3 (1) 4 (1) 5 (1) 6 (1) alvás (1) betekintés (1) csajszi (1) csörömpölős (1) dánia (7) életmód (1) előzetes (1) első napok (2) emberek (1) események (2) face (1) film (2) fotó (1) frankfurt (1) humor (1) infinity (1) kaja (1) kép (1) kirándulás (1) kisfilm (2) krakkó (1) magyarok (1) marci (1) matyi (1) megérkezés (1) mégsem (1) mentalitás (2) morrisons (1) művészet (1) nagyfilm (1) parti (1) party (1) poker (1) pozitívumok (1) premier (2) projekt-hét (1) rész (1) skócia (1) skót (5) tanulság (1) tenger (1) túra (4) újra (1) vetítés (2) video (1) videó (5) Címkefelhő

2010.02.11. 13:03 restlessmadness

"Mozognak még emberek, így éjszaka van..." 3/10

Milyen, amikor reggel sokat buszozunk, aztán rójuk a várost keresztbe-kasba, közben kicsit be is töltünk az olcsó rozé borból miután megkajáltuk az összeaszott szeletelt kenyeret tejföllel és ságával, és a maradékot megetettük a kacsákkal és hattyúkkal, és mindez után még nekiesünk egy játszótérnek, megmásszuk a 2 méter magas mászófalakat amellett a park mellett amiben szabadon ugrálnak a sületlen nyulak, és még csomót gyaloglunk, beülünk egy utcaszéli kávézóba, ahol belealszunk a bögre kávéba, és aztán visszabuszozunk a reptérre, ami egyenlő a szállásunkkal, ahol nem megértők az emberek, mert mi aludni szeretnénk, de ők még nyüzsögnek?

Ilyen:

 

Marci

 

 

Egy jótanácsot tudnék adni azoknak, akik hasonló útra adnák a fejüket. Ha valamilyen alkoholmentes itókát vesztek, akkor COCA COLA legyen az. (Igen ez a reklám helye.) Tudom, hogy egészségtelen, oldja a fogzománcot, meg cukorbetegséget okoz. De megéri, mert életben tart. Mint látjátok a frankfurti napon (3. kisvideó), én nem sokat fogyasztottam, nem pörög a nyelvem, homályos a tekintetem - nem, nem mindig ilyen. De a későbbiekben életmentő volt. Gyakorlatilag egy teljes étkezést képes pótolni -, azt nem mondom, hogy kiadósat. A koffein jó barát lesz az utazások alatt. A szíved nem feltétlen boldog érte, de az agyad az lesz, ezt garantálom.

 

Matyi

2 komment

Címkék: video skót túra skócia 3 frankfurt marci matyi


A bejegyzés trackback címe:

https://restlessmadness.blog.hu/api/trackback/id/tr91750526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

restlessmadness 2010.02.11. 22:43:37

aminek a tövében a matyi ül, az egy fizetős netgép. viszont az volt a vicces vele, hogy a legkisebb egységár befizetése után bármeddig tudtunk rajta gúgöl-csetelni. valahogy nem érzékelte, vagy nemtom... de semmi más nem ment.

revaimat 2010.02.14. 13:01:55

Persze Marcinál voltunk belépve, uh én aztán sokmindenkivel tudtam beszélni...

A nevemet nagybetűvel, ha kérhetem. Nem vagyok én nemecsek.
süti beállítások módosítása